Egy kis falu, a Zala folyó völgyében.

2017. július 3., hétfő

Hát eljött ez a nap is !



60 év sok –é vagy kevés ???




Ezt is megértem, elmúlt a hatvan évem,
Nem öregszem? Életem, még mindig élem.
Persze, már nem vagyok olyan fitt, fiatalos,
De mint korosodó, megelégszem azzal, amit a sorstól kapok

Az élet messze sodort a fiatalkori álmoktól,
Így túl sokat nem meríthettem a vágyakból.
De együtt voltam a Párommal, mint jó barátok,
Sok élményünk volt, mit nem éltek meg mások.

Van négy kutyám, de sajna nincsen unokám,
Így fürdőkádam sincsen, se kicsi kád.
Ruhagyári vezető voltam, kistermelő lettem,
Tudod, a társaimért mindent meg is tettem.

Most volt nálam, a bulizás napja,
Születésem napján, többekkel is mulattam.
Gyuri csárdában ünnepeltünk,
pörköltet és prószát ettünk.

Nincs mit tenni éltem javát már leéltem,
De, míg élek, én biz` szeretni fogom éltem.
A jó rokonok és barátok, jó utazást adtak nékem,
 és  most Lengyelországba visznek a léptek!



9 megjegyzés: