Egy kis falu, a Zala folyó völgyében.

2014. június 25., szerda

És újra …és újra…






Újra virágzik a lilaakác virágom és újra költ a rozsdafarkú madár a bejárati ajtónk feletti fészekben. Már egy hete üldögél kitartóan. Remélem, újra lesznek fiókák. Aranyosan és ügyesen kirepültek, legalábbis 3 fióka igen. A negyedik fióka vagy egy órát is toporgott a fészek melletti gerendán. nem volt elég bátorsága. Aztán jött az utcánkba egy idegen kutya, erre az én két tibeti kutyusom örült ugatásba kezdett. A kis fióka meg ijedtében szépen kirepült.




Aztán újra eljött a születésnapom, kétszer 57.
Mert 1957 –ben láttam meg a napvilágot és most már az 57. évemet is betöltöttem.
 
Életem párja( immáron 35 éve) meglepett egy szép kerti paddal.




Régóta szerettem volna rendbe tenni a teraszunk alatti kis területet. Korábban a szélére ültettem orgonabokrokat és egy tujasor is került rá.




És most kőlapokkal elkészült egy járófelület, egy napóra szerű köröcske…. és a pad.. és egy virágtartó ládácska.






Most már tetszik ez a kis kerti pihenőhely.

7 megjegyzés:

  1. A pad nagyon tetszik, de legjobban a masni! Egy férfinak még erre is van figyelme, gratulálok neki. Neked meg a szülinapra kívánok minden szépet és jót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! A masnit én kötöttem rá, de a párom kívánságára.Ha már ünnepélyes átadást tartottunk.

      Törlés
  2. Szépséges lila akác és még szebb szülinapi ajándék!!!
    Szívből gratulálok Baratella a születésnapodra, még sokáig élvezd azt csodás kilátást a szives padról, ami a kertetekben van!!! Nagyon harmonikus! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!Bizony csodás a panoráma a teraszunkról, szerencsések vagyunk, hogy rátaláltunk erre a kis falura.10 km-re a korábbi lakóhelyünktől.S hosszú évekig keresgéltünk, de mindig más irányban.

      Törlés
    2. :-) lényeg, hogy végül rátaláltatok!

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  4. Így utólag is: Boldog születésnapot ! Gyönyörű ajándékot kaptál! Isten éltessen sokáig !

    VálaszTörlés