Egy kis falu, a Zala folyó völgyében.

2011. december 8., csütörtök

Ünnepvárás??? Készülődés???


Bármerre is nézek minden a közelgő Karácsonyi ünnepekről szól. 
A napok is rémesen fogyatkoznak.
S most valahogyan, nem tudok igazán ráhangolódni a készülődésre.


Ajándéknak valókat kellene nézni, vásárolgatni, de nincs kedvem kimozdulni a házból. Bár a családom nem nagy létszámú, azért ha a barátainkat és a gyerekeiket is számolom, bizony közel 20 db ajándékcsomagot kell készíteni. Áru az van bőven, de ötletes és praktikus is legyen és a minősége is megfelelő legyen, akkor már szűkül a kör.

Meg kellene tervezni az Ünnepi menüt, s a vendégeket is valami remek finom sütivel meglepni. Nézegetem a recepteket, de nem fog meg egyik sem.

Aztán ki kellene találni valami ötleteset a Faluházban tartandó Karácsony előtti ünnepi kiállításra. Gondoltam valami ehető legyen, talán egy nagy diógrillázslap díszítve. Kicsiben megpróbáltam elkészíteni, de csak a kezem és a cukrot égettem oda.


Na, más téma! Jobb hangulathoz vásároltam egy cserép mikulásvirágot, két nap után szépen potyogtatja le a leveleit, na ebből sem lesz semmi az Ünnepekre.
Nem tudom ezek után mi várható tőlem?

Nincs kedvem, nincs ünnepváró hangulatom…..
Talán azért sincs, mivel otthonomban a betegség uralkodik. Alattomos módon pont most év vége felé lopakodott be. Első lépésként megkörnyékezte a páromat, magas lázzal, majd hasmenéssel, hátfájással.
Nincs finom fűszeres étel, habzó barna sör, csak Diéta. Párolt zöldség és főtt burgonya.

Nagyokat nyelek, mikor olvasgatom és nézegetem MJ, Mézeskalács, Terike blogjában az ínycsiklandozó ételeket.


A gyógyszeradagok megnövekedtek, a papír zsebkendő meg fogy.
Próbálom elűzni, de nagyon makacs ez a hívatlan vendég.

S a napok vészesen fogynak!!!

8 megjegyzés:

  1. Na épp ezért, nálunk már feketelistán van a mikulásvirág.
    Köszönet a szép szavakért. :)) Forralt bor és fokhagymás pirítós?
    Mielőbbi javulást kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Kedves Baratella Tőled mindig olyan ésszerű hozzászólásokat kapok, amit ezennel köszönök!
    Egyébként én is zalai vagyok, Nagykanizsán éltem 25 éves koromig. Most is hiányzik a szép zalai táj, bár a nógrád sem csúnya.

    VálaszTörlés
  3. Mj! A forralt bor jó ötletnek bizonyult, legalábbis néhány órára kellemesen ellazított.

    VálaszTörlés
  4. Péter bácsi!
    Blogodból már tudom, hogy Zalai kötődésű vagy, jó volt olvasni a nagyszülőknél töltött nyaralásokról irt régebbi bejegyzésedet.
    Ámulattal és tisztelettel adózom előtted, mert a faragásaid(valami gyönyörűségesek) és a felújított vidéki ház szívet melengető látvány.Rengeteg fáradságos munkád van benn.

    VálaszTörlés
  5. Javulást kívánok mindkettőtöknek!
    Kicsit én is lehangolódtam,mert tőled még nem olvastam ennyire szomorkás írást.
    Ünnepekre már minden szép lesz és boldogság költözik a falusi házba!
    Én garantálom! Így legyen!

    VálaszTörlés
  6. Terike!Igazad van legyen borúra, derű!
    Nem siránkozok, inkább folti kutyáról írok.

    VálaszTörlés
  7. Drága baratella! Nálunk ugyan ez a helyzet...a fiam állandó hasfájással járja az orvosok útvesztőit, Barbarán pedig hatalmas allergiás, viszkető bőrbaj jött ki. Én küzdök a nem szezonális allergiámmal, férjemen pedig erőt vett régi betegsége , a köszvény...na de majd minden jóra fordul, biztos benne, fel a fejjel....és kérlek vedd elő a szokott optimizmusodat, és sütögessél finomakat. Én is azt teszem Hapci !

    VálaszTörlés
  8. Annaliz! Jobbulást az egész családodnak!
    Korábban olvastam egy népegészségüggyel foglalkozó tanulmányban, hogy a XXI. század népbetegsége az Allergia lesz.
    Már most nagyon sokan küzdünk vele, nekem is bőrallergiám van.Kimutatták, hogy olyan háromféle elemre is allergiás vagyok, amik mindenben benne vannak.Konzerválószer,növényekben lévő elem, és fém(nikkel).Hát ez van, ezzel kell együtt élni!

    VálaszTörlés