Egy kis falu, a Zala folyó völgyében.

2014. február 1., szombat

Egy játék… vagy kicsit más is.




annaliz, Gandalf és annamari is invitált egy játékra, hogy jobban megismerjük egymást és a hosszú téli estéken ne unatkozzunk.



Játék menete:



1. Linkeld be azt az embert a blogba, aki kipécézett

2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi

3. Pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogba

4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve









Hét dolog magamról:


1.      Utálom a bezártságot, ebből jön a szabadság, nyitottság szeretete.

2.      Idegesít, ha mindig ugyanazt mondják nekem, hiszen engem az új dolgok, újdonságok érdekelnek.

3.      Erdőn, mezőn járkálás lételemem. És a kerékpározás is.

4.      Szeretek olvasni, kalandos történelmi regényeket.

5.      Különös oknál fogva vonzódom Franciaországhoz, lehet, hogy előző életemben francia voltam?

6.      Állítólag jól, ízesen főzők és igen változatosan.

7.      Utolsónak, de nem utoljára legfontosabb nálam a természet és az állatok tisztelete, főként a kutya imádatom jellemző rám.


Hét személy, akiket én választottam
  





 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése